Tag Incik Kos

Ok, kali ni aku nak jawab tag dari Incik Kos yang menyuruh aku capapkan kat sini 4 keping gambar dalam 4 bentuk ekspressi yang berlainan. Aiyo, cam susah je, sebab aku tengok mostly gambar-gambar aku lebih kurang sama je ekspresinya. Apa-apapun aku cubala buat yang terbaik. Huhu, macam jawapan artis AF pulak dah.

EKSPRESI: Mengajak ke katil. Wakakakakaak!

EKSPRESI: Konon-konon cover album akak yang ke 19, yang bakal menjengah pasaran awal tahun depan. Matila berangan!

EKSPRESI: Seksi. Seksinya aku, sambil gigit-gigit kuku gittew

~ by adriananatasya on November 27, 2008.

One Response to “Tag Incik Kos”

  1. pANDAI NYERR…PILIH PIC YG POSE SANTEEKK JER…AKU KATA PIC YG BERBEZA MEMEK MUKA…Apa-apa pun, tahniah lah kerana berjaya menyiapkan assignment ku dgn cemerlang ,gemilang dan terbilang

Leave a Reply

 
