Urusan Emergency

Mrlovess! Ko hengat kat kampung ko saja ke ada mesin padi nih? Kampung aii pon ada jugak ok. Wakakaka! So tersebutlah kisah tadi akak balik kampung atas urusan emergency. Emergencypun boleh buat urusan gittew. Adanya anak buah kesayanganku telah ditahan di hospital sejak dua hari lepas ketrana serangan asma. Sian budak kecik ni, akak rasa nak nanges jek tengok dia. Alhamdulillah petang tadi tuan dokterr telah membenarkan Fakhrul Iman balik. S0 akakpun baliklah rumah untuk bertemu ibu terchenta. Sambil-sambil tu jalan-jalan keliling kampung sebagai minah rempit bersama Hencik Mohamad Casper. Wakakaak… cam siot je nama rekaan aku nih. Enjoy the pics.

Mesin menuai padi yang rata-rata warna kuning. Kalau tengok kat kampung Mr Lovess pun warna kuning jugak.

Pantaipun ada. Sayu je tengok pemandangan di waktu senja. Mr Lovess, kat Lovessville tu ada pantai tak? Hiks!

Wah… sapa tulis nama akak ni? Dandan je kan?

Terusan kecik. Kalau macam kat Kedah nun besaq sikit kot?

Rumput rumpai pun jadilah. Hahaha..

Ha.. inilah anak buah yang paling aku sayang. Fakhrul Iman. Sian dia kene tahan wad.

See more pictures? Click here
or click the box below:

kuala selangor

~ by adriananatasya on December 13, 2008.

2 Responses to “Urusan Emergency”

  1. wahhhh lawa ehhh kamponggg dia!!! xjeles pon..ahahaha =P tapi bangga ada namaku di awal2 ayat lagik…hahaha…xpa, nnti kita jalan2 pi kampong yanna k..sini xda pantai, kuala perlis adala pantai..haha =P

  2. eleh… ary jeles la tuh kampung dia takde pantai..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: