Majlis Kecil Tapi Erti Besar

Akak baru balik dari kediaman Stacy setelah dijemput oleh ibu beliau, Puan Agness untuk satu majlis makan, makan, dan mengayam ketupat di sana. Majlis ini juga diadakan sempena kejayaan lagu Aku Stacy ke anugerah Juara Lagu. Tak banyak gambar yang akak snap, lite-lite sajork. oklah uols, akak mahu tidur kerana esok akak kembali berkerja. Dah 10 hari akak bercuti ni. Adios!

Stacy bersama anak-anak buahnya. Ramai lagi tu, tapi yang dua ini saja paling mesra pelanggan

Dua orang kanak-kanak ribena. Dulu masa kecik taknak main beskal, bila dah besar baru nak terhegeh-hegeh belajar bawak beskal.

Contoh bapa mithali. Hencik Kos menunjukkan cara-cara yang terbaik untuk jadi bapa penyayang. Lagipun Kos banyak pengalaman, maklumlah sudah ada 12 orang anak. Kabarnya tak lama lagi bakal menimang cucu. Tahniah Kos!

Contoh amah bertauliah. Orang gaji yang baik mestilah membawa makanan sambil memuncungkan mulut ala-ala vouge gittew.

Bulu kaki ittew. Sangat tebal macam hutan amazon. Bayangkan bulu ciknek nya lek. Hihiks!

Click to view all pictures

~ by adriananatasya on December 14, 2008.

5 Responses to “Majlis Kecil Tapi Erti Besar”

  1. Adeh…tuanya aku pada pandangan kamoo…anank 12? wakaka

  2. bestnyer kak adriana!!
    nak join jugak!
    ajak la len x…!

  3. ala kos.. muda lagi kan? anak 12 tu kan anak kucing je?

  4. errr…. Poojie… apa ni panggil aku akak lak? hahhaa… cam janggal je.

  5. haliewwww riana..tumpang lalu…eeeewww, sawangnye ahaks lariiiiiiiiiiiik :p he2 gurau je..Mm..seronoknye kamoo suma di sane kn..pakcik x dapek nk join…😦 lgpown mmg x dperlukan kn..jgn lupe visit blog gue..taking care

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: