Bowling

Tetiber tadi Liana sms aku kata nak jumpa kat Ampang Poen. Ekceli Ann pun ada cakap nak gi Ampang Poen semalam, ada hal nak bincang sikit. So akupun kira rajinla pulak nak keluar malam tadi. Berjumpalah kat sana. Ingatkan sikit je orang, sekalinya lebih sedozen umat. Paling awal sampai Sun, kul 6 dah terpacak cam papan tanda kat food court tu. Then apa lagi, kitorang buat lawatan sambil belajar kat bowling arena tuh. Jumpa Eleza sekali kat sana. So bermulalah perlawanan kalah mati (gamaknya!) antara kami. Walauponn penat menunggu giliran.

Ann berangan Shalin Zulkifli masa ni. Tapi malangnya bola ittew masuk ke longkang ye!

Kali ni Capik lak tunjuk kehebatan. Semua bola yang dia lontar pandai buat corner. Kagum aku sekejap.

Some of the player yang gila-gila hospital bahagia malam tadi.

Sesat dari mana ntah si Eleza ni akupun tatau la. Tetiba je ada kat situ.

Gambar hangit! Minah rempit yang tanpa segan silu memakai hemet sambil minum air teh. Semoga gambar ini menjadi pengajaran kepada semua agar memakai topi keledar tak kira apapun aktiviti yang kita lakukan.

Kesimpulannya, memang happy memang enjoy. At least kepala hotak aku yang berserabut ni ringan sikit. Ada beberapa keping gambar lagi, korang leh tengok dengan mengklik link di bawah ini.

CLICK HERE

~ by adriananatasya on December 17, 2008.

5 Responses to “Bowling”

  1. aku kan penampilan istimewa.. ala2 bandi amuk gitew ;))

  2. bandi amuk.??

    abg yeah2…hahah..

    rugi nya aku x dtg..

    x apa…

    sekurang2 nya..event aku plan nie berjalan dengan lancar..

    tq all kerana sudi dtg..!!!

  3. dandan je nik

  4. riana wat citer bohong…
    kol 6 aku x gerak lg ek..
    huakakakaka…semestinya aku je org pes yg sampat..semangat tu weh…
    heppy sgt smlm walaupun kereta ku….
    sob…sob…sob

  5. hakhakhak… muntut ku seksi itu terbukti… dgn cara ku…. menbaling bola… hakhak! tp hari ni… sakit lak muntut2 aku weh!!

    harusssssssssss gamba aku di hanjeng kan kannnnnnnnnn

Leave a Reply

 
