Hari Untuk Rehat

Hari ini aku wartakan sebagai hari untuk aku berehat dan melepaskan segala lelah. Setelah terlalu banyak kejadian yang berlaku dalam satu minggu, aku ingin rehat, tidur, makan dan tidur semula. Semoga esok membawa satu episod baru yang lebih baik dari semalam. Maka, jika anda terlihat aku diluar sedang berfoya-foya atau apa jua pada hari ini, aku izinkan kamu melanggar aku dengan kelajuan 180 km/jam. Sekian terima kasih!

~ by adriananatasya on December 20, 2008.

Leave a Reply

 
