Tag Dari Yantacy



TAG: SE7EN by YAN

Aku rasa macam dah pernah buat tag ni, tapi bukan 7 la.. 8 kot, I think so. Ni kali Yan ataupun a-yam yang tag aku. Untuk tidak mengecilkan hati dia, aku jawablah sebaik yang mungkin. Susah nak buat tag dia ni. Soalan mencabar iman. Aku terpaksa bertafakur selama dua jam untuk mendapatkan ilham untuk menjawab soalan-soalan keramat ni.

a) 7 fakta tentang aku:

  • Selalu rasa aku lebih tinggi dari ketinggian aku yang sedia ada ini
  • Satu-satunya yang berkulit cerah dalam keluarga. Yang lain-lain itam sikit.
  • Aku allergik pada sesetengah jenis sabun mandi.
  • Buat masa ini sedang memelihara 3 ekor kucing yang sangat kiut.
  • Aku cepat bosan, tak kira pada apa juga jenis perkara.
  • Suka pakai kasut bertumit tinggi, sebab aku rendah. Hahaha.
  • I’m obsessed with ayam. Kira favourite food tuh.

b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ini:

  • Allah
  • Missing someone I loved
  • Ditinggalkan seorang diri
  • Interview. Aku rasa bukan aku sorang takut bende ni.
  • All kind of reptiles
  • Ketinggian. Gayat!
  • Living a life with no money

c) 7 lagu yang paling aku layan

  • Broken Hearted Girl – Beyonce
  • Melawan Kesepian – Siti Nurhaliza
  • Yang Pernah – Estranged
  • Bye Bye – Mariah Carey
  • Matahariku – Agness Monica
  • I Kissed A Girl – Kate Perry
  • Gagap – Stacy

d) 8 perkara yang selalu aku sebut:

  • Hallieww
  • Ok
  • Wadefakk?
  • Nevermind
  • Whatever
  • I think…
  • So-so la…
  • Huh?


e) 7 perkara yang benilai bagi aku:

  • My Family
  • Bedak Compact ZA aku yang aku baru beli semalam.
  • All my family at StacyFrenz
  • Album gambar aii
  • My sexy g-string (wakakakaka)
  • Of course kucing-kucing aku
  • Lastly, myself la

f) 7 kawan untuk di tag:
I don’t think I’m going to tag anybody. lagipun masing-masing dah kene tag oleh kawan-kawan yang lain kan?

~ by adriananatasya on December 20, 2008.

2 Responses to “Tag Dari Yantacy”

  1. cetttt…teda name lain ka???? gilakkkkkkkkk…nak kena bomoh gak ne..awas anda di sana, nanti kan diri anda kena bomoh =p

  2. ok apa tu ayam? sedap jugak. sedap didengar dan sedap dimakan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: