Tag Lagi Dari VIVI

Aduh, marathon betul aku update blog dalam masa dua hari ni. Apa taknya, ada je tag untuk aku. Dah tu newbies lak yang tag. Takleh lah nak hampakan diorang kan. This time Virgonz the head hunters tag aku. Kau betul-betul ke pancung kepala ni? Hak hak. Pancung kepala atas atau kepala bawah?

Soalan dia ni lebih kurang je macam soalan Yantacy. Tapi aku tau kenapa dia merayu melutut bagai suruh aku jawab tag ni. Hiks! Sebab ada soalan kipas suh aku describe pasal diri dia. Aku dah agak dah. Layanla ye.

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
  • Nyawa aku kot. Kalau aku mati, takdelah dah aku di muka bumi ini.
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
  • Foods for my kucing-kucing. Tak mahalpon. RM 16.95sen sajork.
3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
  • Tepi pantai. Disaksikan mentari terbenam.
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
  • Hingga akhir nyawa
5. Adakah anda dilamun cinta?
  • Tak. Siyes!
6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
  • Erm. Restoran Puspa Melor, Taman Putra Perdana.
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
  • Buku takdelah. Last sekali majalah Media Hiburan yang ada muka aku tuh.
8. Apakah nama penuh kamu?
  • Nur Adreanna Natasya Danielle
9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
  • Duhai bunda…… ayah dah takde. Uhuk… Tetiber aku sedih lak.
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
  • Angelina Jolie kot.
11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
  • Ezly, Faizal, Daniel, Faizah, Hanna, Dalin, Syam, Is (Megat takde OK!!!)
12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
  • Yes. Dengan mesin basuh la.
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
  • Japan. Dubai also good.
14. Pelukan atau ciuman?
  • Hug first, then kiss.
15. Butirkan 8 perkara tentang orang yang tag kamu
  • Chubby, cute, unforgetable, manja, penyayang, ganas di ranjang, kuat sex. (MATILA aku!!!!!)
16. 8 perkara yang amat saya gilai
  • Internet, cats, foods, sleep, shopping, beach, mountains, green colour
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
  • Skip this question, sebab dah selalu kena tanya. Ok kan?
18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca
  • Kamasutra, kamus dewan, Harian Metro, FHM, Intrend, Anjung Seri, Novel Aduh Saliha, Komik Doraemon. (If all consider as buku la)
19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali
  • This question olso skip. Vivi, please tag me soalan yang lebih mencabar next time ok?
20. 8 orang untuk di tag
  • Zuli, Anip, Capik, Jasmin, Nakamichie, Appan, Yantacy, Fifiey (Sekadar list. Tak buat takpe, aku tak sumpah apa-apa)

~ by adriananatasya on December 21, 2008.

5 Responses to “Tag Lagi Dari VIVI”

  1. Butirkan 8 perkara tentang orang yang tag kamu

    Chubby, cute, unforgetable, manja, penyayang, ganas di ranjang, kuat sex. (MATILA aku!!!!!)

    …??? adeeiii ganas ka…?? cettt kaw… huhuhu…

  2. huakakakaka…plssss!!!!aku mmg x suka di tag..klo sesi hentam org aku suka..hahaha…sbaik xda sumpahan..so,x yah laa wat ek..

  3. rileks… terserah.. tiada paksaan dalam islam..

  4. Vivi.. bukan kau ka yang pernah cakap sama aku ko kuat seks? Larriiiikkkkk…

  5. adoooii bila masa plak nih…??

Leave a Reply

 
