Am back To Work; Merry Christmas

Lastly, aku kembali berkerja selepas mogok 4 hari. Ye lah uols, akak tak sanggup nak kerja dalam keadaan semua orang moody. Bila-bila masa parang leh terpacak kat kepala. Jangan buat giler. lagipun bos akak tu pompuan yang tgh driving ke alam monoposss. jadi tadi kami berkonfrontasi dan berbincang bagai demi kebaikan bersama dan kebaikan masa depan yang agak berkabus ittew. Jalan penyelesaian telah ditemui, dan akak happy kembali berkerja.

Malang sikit hari ni sebab wallet akak telah dihancurkan oleh mesin basuh. Akak lupa nak keluarkan dari seluar ittew. Makanya akak kerugian sedikit duit, voucher Parkson RM200, sedikit kerosakan pada kad-kad atm dan lain-lain. Apa leh buat. Dah nasib.



Merry Christmas to all of you

To all my friends at STACYFRENZ

You’re wonderfull

Thanks for being such such a wonderfull friends.

~ by adriananatasya on December 23, 2008.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: