So GAY!

So gay Nik Hafiz ngan Capik semasa membuat aksi-aksi terlampau mengiringi nyanyian sumbang Jezzy Sunshine malam semalam. Dahla sumbang, hujan pulak tu. Saksikan aksi cium, peluk dan aksi-aksi ranjang terhangat di penghujung tahun 2008 ini. Matilah!

Takpelah, bak kata Laura, kalau betul uols ada hubungan, kami hanya mendoakan yang terbaik. Semoga berkekalan ke anak cucu. Lariikkks!

~ by adriananatasya on December 26, 2008.

11 Responses to “So GAY!”

  1. riana!!!!!!jaga ko..aku nak sentap weh ngn ko…hahahaha..gilak..mmg laa sore aku x sedap..tp ujan tu bkn salah aku..slah ko arr nyanyi lagu ujan je..hohoho…sialan..malu beb..adeh…eeerrkk…

  2. Alalalalala Sun, sejak bila ko kenal erti malu ni? Lagipun ko cuma suara latar je tuh.. bukan pelakon utama. Wakakakak!

  3. alaaa min.. ko miming je kan..
    tu sore pojiah latep laa..
    relax2.. tak sedap tol sore pojiah latep kali ni..
    *lol*

  4. Hahahha… Min bawak bekap SINGA suh komen kat sini. Banyakla miming! Hahahah

  5. wehh jangan libatkan nyanyian aku..
    aku x besalah

  6. hahaha… sudah terlibat.. takleh undur diri! wakakka…

  7. huakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakakaka

  8. wakaka, abis la kali ni, Nik dan Capik, aku X jamin ya kalau kisah kamoo dua kuar kat BACARIA or MINGGUAN PERDANA…Larikkkk

  9. hahah… tunggu je tersiarnya berita ni dalam surat khabar.

  10. sampai ati ko min..
    ko merayu2 melutut2 depan aku suh bekap ko..
    aku kene ko gelak punye la panjang..

  11. adeh eleza…aku x gelakkan ko tuh..aku gelakkn KOS…hahaha…kos???ada kaitan ke???lalala

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: