BOTOX BIBIR?

Sejak bila lak aku gi membotoxkan bibirkiew yang sudah sedia mungil ittew? Inilah kisahnya semalam masa tengah syiok tengok Sehati Berdansa Final ittew, aku rasa tiba-tiba bibir aku sakit. Siyes uols, aku rasa macam tetiber bibirku digigit-gigit oleh anak ikan. Terus aku tengok kat cermin, dan telah membengkak dua kali ganda, macam jennifer Lopez dalam citer Monster In Law ittew.

Masa ni aku rasa kalau Angelina Jolie lalu depan aku, mesti dia pengsan melihat wajahkiew yang dah macam Anjinglina Juling ini. Pastu kawan aku datang ajak makan kat kedai mamak. Malu gak time tuh. Terpaksa la aku cover pakai tissue. Gambar-gambar di bawah ini di ambil masa bengkak tu dah surut, dalam kul 5.00 pagi gittew. Apa puncanya? Aku baru je kol pihak CSI yang akan investigate kes ini secepat mungkin. harap bersabar.

Tataplah bibirku yang dah tak serupa bibir ittew. Kebengkakan yang diluar jangkaat sangat. Sakit. Tapi sekarang dah ok sikit.

~ by adriananatasya on December 28, 2008.

6 Responses to “BOTOX BIBIR?”

  1. ni mesti sbb asik mencarut jew ni??kikikiki..

    uol alergik kt pape mknn ke??

  2. ni mesti sbb asik mencarut jew ni??kikikiki..

    uol alergik kt pape mknn ke??

  3. nasib baik mencarut… kalau sebab lain? huhuhu

  4. hahahaha…
    naper bole bengkak?
    ‘terlebey’ tak riana?

  5. Hahahah… agaknya la kot terlebih ttuutttt…

  6. kakak lawak la kakak buat adik gelak guling² sampai jatuh tangga!!!

Leave a Reply

 
