SELAMAT PENGANTIN BARU

Pak kelepak kelepak kelepung kelepung…. Gittew… Kompang bunyi cam kucing kentut jek. Walaupun malaysia baru-baru ini dikejutkan dengan kisah Rita Rudaini (seorang mak jan) berkahwin ngan anak ikan yang masih muda iaitu Zafuan, di SFC apa kurangnya. Berita yang diterima dari mulut-mulut longkang tanpa insurans memberitahu ada kisah cinta baru nak berputik di antara Sipolan Bt Zakaria (bukan nama sebenar) ngan Sipolan Bin Shaari. Mau bukti ka???? Cik Maling Binti Perampok (bukan nama sebenar) telah memberikan gambar-gambar berikut untuk tatapan pembaca blog ini. Silalah buat spekulasi. Yang penting kitorang nak ucapkan selamat pengantin baru.

Nak kuarkan duitpun nak tugeder-geder. Rahsiaku rahsiamu jua. Hartamu hartaku jua.*Pengsan!


Eleh malu-malu lak. Ingat sikit korang tu bukan muhrim.

Gambar dicilok dari blog Elijah Wood.

Sumber gussip juga memberitahu kaitan kimia antara mereka:

Sipolan Bin Shaari adalah pemain bola sepak. 25 haribulan ni ada perlawanan lagi. Sama kan macam Aidil?

Sipolan Binti Zakaria lak suka bergaduh kat tepi kolam mandi. So sama la macam Rita kan?

Kepada mereka berdua kami ucapkan selamat berbahagia.

~ by adriananatasya on January 3, 2009.

9 Responses to “SELAMAT PENGANTIN BARU”

  1. huakakkakakakaka…kami hanya sekadar kawan laa..adeh..x mo gusip2 nih…kitorg TEMAN TAPI MESRA…tempoh edah aku pon x abis lg nih..

  2. doaku senantiasa mengiringi kamu berdua.. =)

  3. Terus, aku memandang ke arah kiblat sambil menadah tangan memohon doa semoga hubungan ini berkekalan. amin…. n larrriksss…

  4. ..Gambar dicilok dari bloh Elijah Wood.

    seb baik H ngan G dekat.. so aku maafkan.. =D

  5. yaAllah…tolong laa hentikan gusip ni k..kami mmg xda apa2…kami sekadar kawan..pic yg di ambil tu pon..kami kuar bkn berdua..tp beramai2..

    lagi satu..cerita ini xda kaitan dgn citer rita ngn aidil…kpd smua peminat2 kat luar tu..tolong laa jgn dgr gusip2 liar nih..mulut org kann..kita x leh nk tutup…KAMI MMG X DA PA2..HAPUSKAN GOSIP!!!hehe

  6. ucapan selamat bercinta utk korg berdua…..haks…

  7. to ryomasakuno:bercinta???correction…KAMI X BERCINTA!!!!tetiba mcm nak marah plak…

  8. panas sungguh gosip nih…uuuwwaa…mcm ni ke dunia artis??atau lebeh kejam..xda apa2 yg aku nk terangkan…sememangnya x ada apa hbg anta aku (zainor jasmin zakaria) dgb dia (shafiq bin apa aku x tau)…so kpd DIA (RAZIF BIN OMAR)…sesungguhnya aku mmg x da hbg ngn org lain…aku nk tenangkn fikiran wat masa nih…(away sampai bln 6…😦 )

  9. uiks… tetiber emosenel lak???

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: