AWAY – JOHOR

Pagi ni seawal pukul tujuh aku dah nak kene pergi Johor. Aku kene temankan kawan aku balik kampung dia. Memula tu aku segan gak, tapi since aku tak wat apa sekarang aku ikut je la. Kawan aku dah pesan yang umah dia dalam hutan, Celcom Broadband tidak berfungsi dengan begitu hebat dan dasyat macam kat KL. So, aku tak dapat online lah dalam dua hari ni. Tunggu je kemunculan semula aku pas dua hari ek? Anak-anak ikan Johor, get ready!

~ by adriananatasya on January 5, 2009.

One Response to “AWAY – JOHOR”

  1. abis la anak2 ikan kat johor tu..lama ekk ko pegi…sian kat ko tak dapat nk chat…nnti dah leh online buzz aku k

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: