TAG DARI REDYNNES

Tag: Rules and Regulations :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya (malang?) silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi, tetapi tak dapat.

JAWAPAN DARI TAG ITU :

16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda:

1-Aku sombong
2-Aku kuat makan, pasal tu aku macam gajah.
3-Aku kekadang plastik, especially bila masa memerlukan aku plastik.
4-Tak suka pakai gelang ataupun cincin, so jangan kasi hadiah bende-bende tu kat aku.
5-Aku rabun, tapi eksyen taknak pakai cermin mata
6-Aku manja sangat.
7-Suka tido bogel. Nak join?
8-Aku pandai masak. Nak rasa?
9-Aku cepat rasa bosan. Tapi bila aku bosan, takdela sampai aku buat bende bodoh.
10-Suka tanam bunga matahari, tapi tak suka makan kuaci
11-Aku paling suka makan buah cempedak.
12-Pernah keje kat Pizza Hut Taman Maluri.
13-Dah berapa ni? Bila nak abissss?
14-Aku suka yang besar (ayat tergantung, sila jangan buat spekulasi)
15-Penat weh nak pikir! napa tak 6 jek?????
16-Bila sedih aku suka cakap ngan pokok.

Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini. (Nasib korang. Sapa tak buat aku sumpah ‘anu’ korang sok kene gigit lipan!)

1- Nik Nur Hafiz (Diwajibkan)
2-Liana & Mia (Jangan buat alasan ok)
3-Jezzy Sunshine (Banyakla cengkadak ko nak mengelak. Sila buat)
4-Ryomasakuno (Ko mainla game ko malam-malam sket, buat tag aku ni dulu)
5- Noor Hazry (Buat ye sayang!!! Nanti I kasi satu kiss)
6-Rafidah Bukan Nama Sebenar (Ustajah, jangan malas)
7- Zulipan (PMR dah abes, so jangan nak wat alasan bukan-bukan)
8- Nebess (Boleh buat tag ni sambil uli donat)
9- Cypan (Kalau tak wat aku sumpah jadi cimpanzi)
10-Flying Liza (ko nak flying manapun aku tak kisah, wat tag ni dulu)
11-Noor Hanif Hisham (Ko tak pernah wat tag yang orang kasi kat ko, baik ko wat yang ini)
12-Macam banyak lak kawan aku sapa lagi ah???
13-Okfind88 (Penat aku pikir nak tag sapa lagi ni)
14-Sumer readers yang tersesat masuk kat sini
15-Sumer kaki skodeng blog aku
16-PENDEK KATA, SEMUA YANG MASUK BACA BLOG NI SEKARANG. HA!!!! ELEZA ZAABA AJIS KO JGN NAK LARI! AKU TAU KO TENGAH BACA. EZNY NURAIN AHMADPUN!!! DAH BACA BUAT-BUAT TAK NAMPAK KORANG EK. KOKO PUN KALAU DIA SESAT CARIK BINI DIA KAT BLOG AKU. PASTU VIVI, AKU TAU KO TGH BACA. KALAU AKU DAH KATA SEMUA YANG TENGAH BACA… SEMUA LA!!

~ by adriananatasya on January 8, 2009.

Leave a Reply

 
