AKU DEMAM

Aku demam. Dah masuk 4 hari ni. Sejak aku pergi ke Johor hari tu lagi. Sangat-sangat tak sedap badan. Rasa panas jek. Napa ek? Memang takde mood sangat-sangat ni. Esok ntah larat keluar ntah tidak. Aunty ajak main bowling. Ramai yang dok sms aku. Tapi aku tak berani janji. Memang aku demam ni. Bukan lakonan atau khayalan. Kenyataan. Janganlah ada yang kata aku nak mengelak aktiviti korang. Adakah aku kene denggi? Tingkap aku pecah, so nyamuk bermaharajalela dalam bilik aku. Atau kene sampuk penunggu Gunung Ledang bak kata Jasmin?

~ by adriananatasya on January 9, 2009.

3 Responses to “AKU DEMAM”

  1. pegi ceklah riana… takutlah… chikugunya tu lagi teruk tau dari denggi…

  2. aaaa betul3x.. neway kat badan ade rashes x..? kalau ade.. ko patut segerakan checkup.. kalau xde ko g cek jugak laa utk keselamatan.. menum 100+ 10 botol shari.. haha

  3. huakakakaka…aku rasa ko kena sampuk pasal mulut ko terlepas ckp kat gunung ledang..tu sumpahan dr puteri gunung ledang….adeh..g check doc laa…klo x g bomoh..hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: