TERJAH!!!! ADAKAH BENAR CAPIK MENYINTAI JASMIN???

Atas idea dan nasihat dari bos kami iaitu Incik Kos, kami berjaya menyoal siasat Capik yang didakwa mempunyai hubungan dengan Jasmin. Masing-masing telah mengemukakan hujah dan bukti masing-masing, dan kini tibalah masanya untuk menerjah Capik. Tapi khannn??? Kalau betulpon kowang ada affair, ada aku kesah???? Yang penting selamat berbahagia. Khannn????
Edisi pertama. Nak tau yang seterusnya?


~ by adriananatasya on January 10, 2009.

6 Responses to “TERJAH!!!! ADAKAH BENAR CAPIK MENYINTAI JASMIN???”

  1. mukkakakkaka sunnnn

  2. Edisi pertama. Nak tau yang seterusnya?

    huakakakaka…ada sambungan ke??x sabar aku nk tau seterusnyaaa…bila nak abis gusip2 nihhh…adeh..

    percaya lahh..kami x da apa2 hbg..jika ada..kami akan bg tau..wat paa kann nak sorok2 benda yg baik…so..wat masa ni..mmg kami hanya TEMAN TAPI MESRA…..hahahaha

    P/S:aku mana ada class mlm…class pun x start lagi..hahahaha

  3. sabar, sabar… banyak lagi bukti-bukti yang akan dikemukakan. nak cepat2 rasa nasik minyak nih.

  4. haha..

    aku pon ada bukti..

    masa aku otw nk p makan kat pelita kan..

    kan..

    aku nampak kan…

    haha..

    x jadi ar…sun dah rasuah aku nasi lauk ayam kari..haha…

    ingat jangan rasuah..!!

    hahaha..!!

  5. kan ada dua video tuh… ko klikla kat ‘read more’ tu…

  6. janji bahagia.

Leave a Reply

 
