MARI MENDERMA

Apakah ini? Gambar-gambar yang dicilok dari website ini menunjukkan satu acara derma yang jarang-jarang berlaku di Malaysia. Kalaulah acara derma ini ada kat Malasyia, aku dengan sukarela ingin berkerja macam nurse (Nurse kah ittew?) dalam gambar tu. Hahahahha. Ok apa? Lagipun pakai tangan jek. Tak perlu sampai sakit-sakit leher gittew. Alih-alih tangan je yang lenguh. Oooppss…..

~ by adriananatasya on January 12, 2009.

6 Responses to “MARI MENDERMA”

  1. nyah mak yakin kalau ade pekerjaan ni kat malaysia..mesti ko lah orang pertama yang anta borang kat syarikat ni kan..mak yakin gila2 ni…

    mak pun same uolss…

  2. ye kak senduk..bersama-samalah kita berjuang untuk kemakmuran sejagat.

  3. uuu harusla iolss pown join skali…
    x payah gigih ke tasekk lagikkss… oppsss

  4. eh.. eh… i tak mainla tasik. wakakaka….

  5. wahhhhhhhhh

  6. wahhh..bhya.hiks!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: