BACK TO NORMAL. PERHAPS?

Smile… Aku baru je buat air kopi sekejap tadi. Giler tak minum kopi pada pukul 4.00 pagi? Malam ni mata aku ni degil taknak tertutup. Last-last aku tukar layout blog aku. Susah kan nak lupakan orang yang kita sayang? Hurm, tak habis lagi cerita pasal ni rupanya. Entahlah, maybe esok lusa aku ok balik kot? Yelah, korang selalu nampak kat mana ada aku, kat situ ada dia. Mestilah hubungan kami sangat rapat. Jadi bila dia terpaksa ikut kehendak mak dia, duduk kat kampung, maknanya aku akan kehilangan kawan la. Takde dah kawan nak duduk sebelah aku AJL ahad ni. Takde gak kawan aku nak ajak gi audition AF7. Jangan giler!

Bab sama, mak akupun pernah paksa aku duduk kampung je, since my father passed away. tapi aku berkeras taknak. Lagipun kakak aku ada, dok sebelah umah je. Apa nak heran? Lagipun tiap bulan aku balik jenguk. Dan akhirnya hujah-hujah aku diterima jugak. Dapatlah aku terus dok kat kotaraya ni.

Dear Faizal,

Aku pegang janji ko akan datang lawat aku selalu.

Aku ucapkan selamat maju jaya buat kau. Ingat pesan aku, jangan panas baran sangat.

Kaulah kawan yang terbaik pernah aku miliki seumur hidup aku.

P/S: Aku ngan dia hanya sahabat baik, jangan buat spekulasi lain lak. Ingat 27 hb ni besday aku dan Casper. Ko dah janji nak datang kan?

~ by adriananatasya on January 13, 2009.

Leave a Reply

 
