VACATION

Telahpun mendapat kepastian bahawa aku akan pergi ke Melaka pada cuti Tahun Baru Cina ini selama dua hari. Ini kali pertama aku menyambut Tahun Baru Cina di Melaka, bersama-sama Casper, cina celup ittew. Bagaimanakah situasinya nanti? Tunggu saja beritanya. Jangan risau, Celcom Broadband kat Melaka agak laju la jugak. Huhuhu. Bagaimanapun aku akan pulang pada 27 haribulan untuk menghadiri satu majlis di rumah Puan Christina.

Manakala pada 30 dan 31 Januari serta 1 Febuari aku akan berada di Pulau Pinang, kali ini bersama-sama beberapa orang lagi untuk menyertai satu group tour. Percaya atau tidak, aku tak pernah lagi ke Pulau Pinang, so aku agak eksaited. Eksaited yang tak terhingga ni!

Cuti cuti..
Rehat minda!

~ by adriananatasya on January 14, 2009.

Leave a Reply

 
